lördag 22 november 2008

Torsdag , Fredag , Lördag


Ojj förlåt om jag inte skrivit på några dagar jag har inte haft tid att sitta vid datan för i torsdags var ja hos emma sen bio sen fredags emma sen skoldans , vi åkte dit runt halv 6 sen vänta vi i 10 min så kom fler sen vid 7 kom det fler ;) Så vi fixa ett schema om jobbandet , Sen dansa jag och emma med hannah xD haha mest fuult ! sen när det hade gått halva skoldansen så drog hannah nånstans så jag hade sälskap med Anna Wester mest ;) och lite josefine Frojdén :) trevligt trevligt;) men alla var ju så himmla tråkiga som var där ! xD Anna fick lite damp på sinn mobil för den startade inte efter hon tagit ur bateriet och satt ttillbaka det xD Sen efter typ 30 min sa joche det kanske är slut på bateri? & det var det ju ;) höhö mest smart du är anna;D<3 Sen Dansa jag & anna lite ;) Hahahha siimon du är ju kiing på Tomte moveseen;)StavarN ... Sen drog jag hem med emma & sen vakna jag upp hemma hos emma idag klockan 8 blev vi väckta vi käka frulle & sen drog vi till Gustavsviik , mest soft:) & nu sitter jag här och har ont i både Höft & knäna , Jag slog i höften i forsen i sista svängen xD & knäna Svider för jag Skrapa i dom när man sugs ner mot marken och där är det typ som sandpappers golv xD KANONSKÖNT !:) verkligeeen MEn snart ska vi till kusinerna mina och käka lite :) kul att träffa Jennie igen det var läängesen:(<3

Aja Hare gött:)

Pusspåer !<3 / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: