onsdag 3 december 2008

fortsättning

japp ,, somsagt var i skolan vi hade först engelska vi fick inte reda på proven för att hon inte hunnnit rätta dom än :) men blir vell nästa tisdag! hoppas det verkligen gick bra det känndes iaf så ! Sen hade vi lång rast till 10 matte vi jobba på som vanligt till träning till prov nästa onsdag ska gå bra det med !:D Lunch ; smaka bajs ! åt pizzasallad:D jag är nog fan beroende av det xD aja sen idrott var inte med för jag har benhinneinflamation :/ kanonkul ! så jag får igentligen inte springa men det blir fotbollsträning imorgon iaf:D hehe fy på mej ! jaojao . Musik vi fortsatte spela gitarr så vi ska redovisa nästa vecka jag karin & felicia :) haha våran låt är fan bääst!:D Sen slutade vi 14:15 vänta på theresé till halv sen drog vi till tobak sen gårn;) jimmy & adde var redan där :) massa skoj med dej theresé :)<3 hahahah xd vi blev bara lite trötta på slutet xD theresé är inte van att vara så sent uppe förstår ni xD hahahahaha ! Sen var vi där till 18:20 då hämta mamma mig vid hemköp sen åkte vi brumbrum hem käkade sen gick jag in och kollade på min säng ! Där låg ett par J Lindberg jeans som inte louise tyckte var sköna ! tack du är snällaste <3 jag gillarom !:D Sen kom lollo & hämta mig sen drog vi till dansen var enormt trött som jag sa tidigare , sen gick vi igenom hur det skulle bli på julavslutningen men jag ska ju inte vara med för jag ska ju till sälen med emma som jag tog upp i ett tidigare tillfälle:D aja nu har jag bara setat här ! emmy påminde just mig att vi hade so läxa och det hade jag helt totalt glömt bort !:S aja nu orkar jag inte skriva mer skriver vell imorgon:)

puss&kram / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: