lördag 6 december 2008

Fredag , Lördag

Börjar med går dagen skolan var som vanligt sen efter drog jag emmy & theresé till hennes pappa lämnade våra väskor hämtade pengar sen drog vi till hemköp och köpte godis då var klockan ca halv 4 sen drog vi till gårn;) Vi lira biljard jag & emmy .. HAHA emmy ägde ju kunde inte ens träffa bollarna xD hahhahahahahaha! sen ägde jag nygren , larsson , anton & jonas på pingis :M jag är bääst ! Sen Spela vi Gh on tour lr vare heter;P jag fick sjunga xD haha , sen Spela jag trummor jag var bäst ;D hahah not:Pförsta gången;) bättre än adde iaf!:M aja sen massa mer;P Sen drog jag & emmy hem klockan 11 sen sov emmy hos mig ;) hon var öveer trött som fan xD vi somna i soffan sen drog hon hem idag kl 12 sen drog vi till farmr & fika & kollar på valparna riktiga vildingar jaaoo .. Men nu orkar jag inte skriva mer :) skriver mer sen om jag orkar

Puss&Kram / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: