torsdag 25 december 2008

Idag vaknade jag av att pappa öppna dörren till mitt rum , jag låg och lyssna på musik på min nya mooobiiil som jag verkligen ville ha igår & det sista jag öppna var MOBILEN c905 den med 8,1 megapixels kamera gissa om jag blev glad;O aja jag smsa felicia undra om vi skulle vara , då så kom hon efter hon duschat vi följde med morsan till ica maxi & handlade lite där sen drog vi hem vi satt & lana lite på msn xD haha mest sjuka vi är :) Aja sen vid 4 drog hon hem för hon skulle till sin mormor&morfar och fira jul , så drog jag och min familj till Farmor/Farfar för att käka lite mer julmat och bli feta xD haha nerå blev bara lite Julskina för min del x) Sen hämta vi louise och åkte tillbaka till Farmor&farfar ett tag efter ett tag åkte vi hem alltså för ca en halv timme sen & nu har jag bara setat här och slööat ska vell städa lite på mitt rum nu :)

Pusshej <3 / petraeleonorjjohansson

Inga kommentarer: