lördag 24 januari 2009

saturday


Vaknade av att felicia skulle på toa klockan 9 sen somna jag om , sen när hon kom tillbax från toan så satt hon sig vid datan och då vaknade jag igen av den nöten ;D hehe , skit trött som vanligt .. aja vi tog en varsin data och satt och data nörda , jag satt mig på tibia & msn & hon msn och kollade på kläder , aja runt 11 vare frukost vid köksbordet satt jag felicia , mamma , pappa , patrick & louise aja haha den ska vi inte snacka om xD aja sen satt vi vid datan igen xD sen klockan 3 kom felicias farsa och hämtade oss så drog vi till stan & handlade pellets & mat på ica maxi.. Sen åkte vi hem & nu har felicia städat hennes rum ska upp med några tavlor & en hylla sen vet jag inte va vi ska göra men just nu dansar hon iaf xD och jag är dj :M haha mest lol aja , skriver mer senare ;)

p.s 19:23 You advanced from Level 9 to Level 10.d.s

höhö var bara tvungen att lägga till xD

peace , love & förståelse / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: