tisdag 20 januari 2009

sick todayy

jahapp då vaknar man upp & kan inte andas genom munnen Ont i halsen när jag sväljer alltså konstigt ont inte som det brukar utan som att man satt popcorn skal i halsen fast bara på ena sidan , fast popcorn kan det inte vara för det har jag inte käkat på jätte länge ,, så måste ju min förkylning vara så jobbig så att när jag får ont i halsen så får jag astma alltså svårt att andas , sen täppt i näsan så då blire ännu jobbigare .. men just nu ligger jag i sängen datan iknät oc på tven & en kopp varm te i min hand och mobilen bredvid mig.. Exakt allt man behöver när man är sjuk, ska vell iaf ta mig till köket och käka något om jag kan för min hals , vore bra för min mage kurrar .. aja nu ska jag fortfarande ligga här och mysa med mig själv , dans ikväll kanske följer med och kollar iaf.. men det får vi se senare ..

Peace , Love och förlåtelse / petraeleonorjjohansson

Inga kommentarer: