söndag 8 mars 2009

It´s a new day


lördagen ängnades åt träning klockan 9 till halv 11 sen stannade jag och felicia kvar och dansade , räknade hennes åttor m.m sen duschade vi & fixade oss sen tog vi en rask promenad till hennes farmor & farfar som då ligger ca 500m därifrån, när vi kom dit tjocka vi bullar & coca cola som vanligt ! hehe ^^ efter det drog vi på innebandy hela dagen till runt halv 6 då vi gick till centrum & vi hittade wiiho ! haha vi var lite osäkra i början men det gick ju fin fint. Vi kollade på UKM , lite kul faktiskt många duktiga med både sång och foto m.m och som vanligt var felicia tvungen att käka popcorn xD men sen drog jag och felicia till ica köpte lite godis och stog där inne ett tag simon kom förbi en sväng , sen gick vi ut och satt oss runt halv nio satt och vänta på morsan då skulle Elias & Thellan komma men nej dom skulle bara fika först haha tog typ en timme x) aja får vell bli en annan dag . Sen hämta vi våra grejer hos felicias farmor & farfar , våra tunga väskor fulla av grejs , vi skjusade hem felicia sen när jag kom hem satt jag mig vid datan och skulle försöka logga in på msn men icke sa nicke funka det inte :S jag blev sur stängde av datan , käkade lite macka & te så kände jag hur ögon locken sakta åkte ner då och då , efter det la jag mig i sängen och smsa lite innan jag somnade ^^

Inga kommentarer: