tisdag 5 maj 2009

blev att vara hemma idag , hade för ont i handen helt enkelt , inte skönt ska ja säga dej! jag vaknade runt halv 11 - 11 gick och satt mig vid teven och tillbringa nästan resten av dagen där och läste faktiskt halva boken i Syskon kärlek , bra bok iaf ! sen satt jag mig vid datan men tar lite tis att skriva med en hand , hehe ^^sen fick jag reda på att när man sträckt ledbandet så om man inte gör något åt de kan det vara ett problem resten av livet , lät vell sjukt skoj! nat . när mamma kom hem runt 5 jag bakade äppelpaj med en hand wiihoo! sen käka vi och nu är malin & julia här och fikar , stödbandage från djursjukhuset fick jag också med söta hundtassar på och smilesar:D i blå , gul och LYSANDE gröön :M ska vell beställa tid hos ortoped snart

p.s Tack pappa för monster tröjan , svettbande och läppsylen xD d.s

pussss (K) / petraaaaj

Inga kommentarer: