torsdag 7 maj 2009

jaaaaahaaaa , då vare snart fredag igen då , var i skolan efter två dagar bara vart hemma med min onda hand . först so vi hade lite förhör sen nå skit , sen hade vi kemi undersökte pH-värde på hemmasaker , haha vi gillart sen lunch var köttbullar eller potatisbullar , jag tog lite av varje :) efter lunch hade vi svenska jag adde jimmy & leo hade de bara till kvart över 12 sen tog vi en promenad till tobak köpte lite dricka iväntan på bussen till hallsta. kl halv kom bussen vi satt på bussen , så satt sig en gammal kärring bredvid adde så höll på att garva ihjäl oss , kom in till hallsta 10 i nettan kom till gårn kl 1 vi gick in väntade tills möte skulle börja kl kvart över men ingen hallstanisse kom så ringde vi dom så hade dom glömt bort aja , sen hade vi möte fick coccosbollar & cola såklart!^^ sen tog vi bussen kl 3 , på bussen var fullsmockat så fick så längst fram , jätte myysiigt !:D lr hur tina ? haha , aja när en del gått av så hittar jag en riktigt söt tös därbak , nemligen tina påväg hem från skolan :) hann inte prata så mkt men lite iaf . kom till kbk 25 över , skulle försöka hinna med bussen men ickesanicke , så skratta matte & jimmy åt mig så jag tvinga dom att följa med mig en bit :M och såklart så lydde dom mig! jag kom äntligen ur de kalla ruskiga vädret in i värmen klockan halv 5 ;O sköönt med värme igen iaf , klockan närmade sig 5 då mamma kom hem gjorde lite mat jag käkade , packade grejer inför fotbollsträning , fick ett handleds skydd som ja ska ha i ett år frammåt:O aja vi hämtade upp lovisa och sedan åkte på träning . träningen funka vell , vi var kanske 8 st ? inte alls många va va alla andra? ja de kan man fråga sig .handledsskydde funka vell hyffsat men nu värker det som bara tusan :( får vell ta en alvedon och lägga mig och kolla på tv lr något liknande , och felicia hon fick feber så får vell se om hon dyker upp imorgon i skolan , krya pårej !<3


kyss / bloggpetra

Inga kommentarer: