fredag 10 juli 2009

nejmen , nu måste jag verkligen skärpa mig med skrivandet jag har inte skrivit sen skolavslutningen :O de är skandal ! hehe , men jag kommer inte kunna skriva i helgen för jag ska till sälen med emma , vi ska bara ta det lugnt och ska vell fiska lite så drar jag vell upp 11 st på en dag igen (A) och dom andra två , är man inte kung på att fiska lr? jaja , men nu sitter jag hemma hos emma och sitter och väntar på att hon ska komma upp från duschen .. trodde jag skulle vara tröttare än vad jag är , de var nämligen så att emma låg och snacka i skype hela natten till klockan halv 6 på morgonen , och inte pratade hon med småbokstäver heller , nej för det kan man ju inte göra ! över trött var hon också så desto mer snack och asgarvande.. men vaknade kl halv 11 och inte är trött de är knäppt , kanske behöver jag inte sova alls? nej de skulle inte funka för min del , kanske för emmas nej då skulle hon snacka 24/7

igår var jag iaf hos min bästa brud felicia som fyllde 14 år ! grattis till henne , där käkade vi och åt tårta och riffa lite på hennes nya gitarr och digga musik vad annars lixom ? aja nu är hon en bland dom FJORTISAR som finns här i världen :D men nästa gång är det min tur men då är vi på DANA-cup som kommer bli kanon !

aja skriver efter helgeeen!
finns på moobilen (mp)

cyaaaaaaaa baaabes !

Inga kommentarer: