söndag 19 juli 2009

TJOFRÄÄÄS!

jaduu imorgon halv 6 åker vi :) mest kul vi kommer ha ! men nu ska jag inte tjata mer om det thihi !
Just nu ligger jag i sängen har precis öppnat ögonen , och regnet kommer nog snart . vart tog solen & värmen vägen? när jag vaknade och drog upp rullgardinen gick humöret i botten direkt . jag som ska få gäster idag och allt , men icke sanicke då äre bara att sitta inne och fika och så , kanske blir lika mysiigt det? hehe kanske måste jag ta bort min packning på bordet , lr så skiter jag i det.. haha nej det går inte ! Men fy va skönt det är med en bärbar data kunna ta med sig överallt och så tillomed på crossen mellan alla dessa pauser han inte kör , men jag måste först fixa en data väska (A)

Nej nu ska jag bara kolla klart min bilddagbok & sen dra mig upp ur sängen sen är det bara för mig att hoppa in i duschen

Cyaaaa nuuuuuuubs!

Inga kommentarer: