söndag 2 augusti 2009

alltså det är sjukt vad jag saknar min bästa vän felicia ! du får ta att komma hem , fast jag vet att du kommer hem imorgon , men va spelar det för roll ? jag åker också snart till västkusten , det är så typiskt att du kommer hem när jag åker alltid samma visa! men jag ska försöka få med dig på min resa till västkusten ! jag vill och jag hoppas att det kommer gå ..


idag har jag inte gjort mer än att vart med emma och legat i soffan och degat med datan i knät medans kollat på i taket lyser stjärnorna jag har själv läst boken och jag älskade den ! jag tycker filmen var lika bra , som igår var jag barnvakt med emma och emelie , vi var vakna till runt halv 4 lr vakna och vakna vet jag inte riktigt om jag kan säga men iallafall , blev väckt i soffan att gå upp och lägga mig , jag tror jag kollade på den filmen 3 gånger totalt igår/inatt super bra iaf !


Tack för kvällen / natten brudar ni är bara för bra !

cyaaa nuuuuubs!

Inga kommentarer: