lördag 1 november 2008

Jag känner Trösten genom skrivandet..


Jag hoppas det här ska hjälpa mig genom det här så jag skriver av mig lite här på min blogg :/ Jag var rädd för det , Jag kände att det skulle bli såhär , jag märkte det på ditt sätt att skriva direkt när du hade tänkt efter riktigt ordentligt , men jag förstår dej hur du känner .. ingen kan ändra på dina känslor , inte en ända det är bara du själv som kan bestämma och känna hur du vill ha det. allt var så bra i början , men sen när du förstog att det var på allvar så kände du inte likadant . jag kan förstå dej , jag har själv suttit i samma sitts .Men jag känner mig ändå så tomm , men det är vell bara just nu hoppas jag ! men jag kommer ju ändå inte sluta gilla dej på ett tag känner jag . Det vet vell vem som hellst. Men det finns andra killar , men kanske ingen som du . du var speciell du hade något som verkligen kändes speciellt.. men det kanske är bäst såhär , vi är ju iallafall kompisar och kommer nog vara det framöver . Hoppas jag om inte mer ;) Kärlken är inte alltid så lätt ! Inte för att jag är nån himmla proffs på att skriva bloggar så är det iaf ett försök och hoppas ni förstår hur jag tänker & känner . kärlekensväg är inte alltid den bästa har jag lärt mig nu. Det känns inte så bra just nu men kommer säkert bli mycket bra tillslut . kommer ju träffa dig på tisdag och kanske snacka lite även fast det blev såhär tillslut. jaja men jag skulle kunna skriva en hel natt om bara det här men det orkar jag inte och inte ni heller som läser . tack för att du bryr dej tina & tack för hjälpen!:)<3


Tjingeliing hejhej / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: