söndag 2 november 2008

haha , smskväll xD


Hahaha , efter en sms kväll igår med felicia & zääta haha , zääta va snacka vi om igentligen jo det vet vi nog inte själva ! haha vilket jäkla samtalsämne ! xD haha men det var roligt :) sen sov jag klockan 2 . men nu känns allt bra efter igår , även fast det blev såhär men vi är ju ändå kompisar ! nu är jag vaken och ska nu ta och äta frulle sen ska jag & mamma ta att hämta upp Patrick & louise hemma hos henne sen drar vi till stan , jag måste ha nya innomhusskor för att jag har bara fotbollsinnomhus och dom är så platta och inte bra att springa i så det blir vell ett par innebanyskor;) och desamma för bror , sen måste jag köpa knäskydd till mitt vänstra cp knää så att jag kan vara med hela träningen på tisdag ;) jaja nu ropar morsan på frulle !


Tjingeliing pling pling ;) / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: