torsdag 6 november 2008

jag är bäst !;D


jahapp då var den här veckan snart slut igen bara en skoldag kvar, det går enormt fort här på sistonde , haha mest kul idag ! skolan först var det So vi gjorde typ inget mest soft ,rast , Fysik vi kopplade lite seriekoppling fett lätt fast det sög , haha felicia & jag väntade på att matsalen skulle öppna så att hon satt i lilla soffan sen skulle jag hoppa på henne . Men då precis när jag hoppa sparkade hon mej & så hade jag raggsockor så att jag flög pladask ner på marken & jag och felicia började asgarva & jag låg kvar xD och alla 9or i soffan börja också asgarva hahahahahaha jag är bäst! xD Men man måste ju bjuda på sig själv & visa sina dolda talanger , den där vurpaN ligger fan på elit-nivå deni ;) sen när vi käkade stekta potatisar & nån lång köttbulle , jadu då hade felicia mjölk i mun och börja asgarva så hon typ sprutade ut allt xD hahahahaha aja , efter det så hade vi svenska vi läste på som vanligt i våra i taket lyser stjärnorna en bok man måste läsa , efter det snacka vi om det. Rast , matte jag gjorde inte så mkt fast jag är ändå klar haha och då en i vår klass han är värsta matte geniet lr hure stavas han blev så irriterad på nån så han vände sig om och skrek SLUUUUUUUUUUUUTAAAAA ! alla blev alldeles knäpptysta och jag hollde på att skita på mig helt seiöst! haha damp lr vadå ? xD Sen spanska -.- palla det suger hårt men som tur är man ju så himmla bra xD haha aja vi gjorde typ inget på det heller som tur slapp vi den jävla översättningen som vi gör varje gång och måste göra det i hela boken ;/ efter det så vare bara att vänta på bussen och då tog jag isacs mobil och skulle kolla lite men då haha xD

Isac : Ge mig min mobil ! det ringer ju !
petra : men nej det är ju marcus som ringer !
isac men neeej , det kanske är min pappa !
petra : men nej det är maaarcuus !
Isac : men det är min pappa !
petra: men nej isac !
isac : jag tänker inte rota där !
petra " Det vibrerar "
alla i soffan: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

gaaah haha det var lite kul ;)

aja hare bäst sålänge

puss&kram /petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: