fredag 7 november 2008

Shulululu..


yaaahooooo , änligen fredag igen , det har verkligen gått fort jaja vad jag tjatar om det men det är vell bra:) hehe idag var dagen helt okej , jag gick upp klockan 7 som vanligt och klädde på mig kläder platta sminka mig och drog till bussen , i skolan hade vi först hade vi svenska vi läste och jag läste en sida , resten satt jag och snacka med karin & ellie :) hehe och oscar hahah xD efter det , idrott vi spela badminton fyfan va jag & felicia är bääst vann alla matcher, haha och så digga vi musiken som var scooter xD hahahaha mest schteek xD sen so hade med mig min piiimpsten :M haha den är cool , sen lunch , spanska , kollade på film & gjorde översättning paaaallaaa mest segt det är . Efter det hade vi Teknik haha alla satt och snacka så björn fick lite damp :P haha felicia hade nå fel så hon satt sig och borsta på baken under bordet , jadu hon har somsagt något fel där inne ! xD aja satt & smsa med ellie mittimot hela tiden xD sen slutade vi äntligen , sen så skulle jag ju till farmor men jag missade bussen så jag åkte hem & nu sitter jag här och skriver så snart kommer mamma & hämtar mig & sen hämtar vi felicia i kbk sen åker vi till farmor & kollar på hennes hundvalpar ;) haha sen blire att felicia slaggar här ;) meeeest schteeek :)<3 aja nu ska jag inte skriva mer ;)

Hare chill;)


pösspåer / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: