tisdag 11 november 2008

Chill daoo:)


jajjamen , idag var det helt okej. Vi hade So hade läxförhör skitlätt film 10 min , Engelska , nytt kapitel läste dikter xD Teknik , haha skulle koppla så att en fläkt skulle funka alltså kkabeln och på och av knapp jag jobbade med emmy hon kunde inte ett smack så jag gjorde hela skiten haha lätt som fan xD aja , sen fick vi chilla halva lektionen för vi var klara;) Sen lunch åt inte av nån äckelfisk xD uurssh ffy och blää -.- efter det hade vi Fysik det var sista fysiklektionen på hela 7an :M fett sköönt att slippa cp fysik;)satt och rita hela lektionen xD Efter det hade vi eget arbete , gjorde nå skit lätta stenciler .. aja så jag satt bara där och gjorde ingenting ;) chill daaoo :D Efter drog jag hem till farmor med bussen , åt mat satt mig i soffan skulle kolla på tv och somna xD sen vakna jag av att det vibrerade i min hand det var morsan som ringde på min mobil .. jag svarade och hon fråga om jag skulle bli hämtad när hon var påväg hem från jobbet lr innan träningen då sa ja innan träningen och la på xD var lite sur för hon väckte mej xD Sen somna jag om igen , sen vakna jag gick ut med chanel sen kom mamma putte & lousie och hämta mej , vi lämnade louise & åkte direkt till träningen , tränade åkte hem käkade lite kött & potatis . nu sitter & väntar på att pappa ska bli klar på toa så jag kan hoppa in i duschen ! chill daaoo:)

JAG SAKNAR SOMMAREN MÄÄST !

Abooo , jag är cool !:)

Pöösspårääj / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: