onsdag 12 november 2008

Onsdaag

Jaaaahaappp , ännu en helt okej dag , först engelska vi skrev dikter haha min äger=)
I have fun in the sun
now it´s done
i want to run
and i have one son
lätt bäst xD hahahahahha ofta inte? aja efter det hade vi 40 min rast sen matte vi jobba med diagram fett trååkigt... jag Jasmine & rebecca äger ju fett mkt haha!Efter matten hade vi lunch var äckelfisk och HETkycklingsoppa haha lol jasmine xD aja jag käka bara 2 mackor sen lyssnade jag när therseé och lydia spelade gitarr det lät bra giirls:D pusspåer(: Efter det hade vi DISA det suuuger håårt var lite jobbig för en del , medans killarna hade inställd idrott meest fuusk!Efter deet hade vi rast sen muusik haha vi spelade gitarr , Nu tändas Tusen jule ljus .. jag , karin & felicia skulle spela xD haha vi ba 1 2 3 4 , felicia ba neeeeeeeeeeeeej vääänta ! hahah du är bra ändå xD haha sen drog felicia nån stanns medans jag och karin kunde den helt flytande utan att kolla på pappret ;) vi rooxxar!:M sen kom felicia ut ba nu har jag setat i ett hörn för mig själv och kunnat spelat den flytande:M haha duuktiig fliicka där ;)<3 pöösspåermäd <3..
aja nu orkar jag inte skriva mer , snart blir det käka Sen på daaans ååh vad jag har läängtat inte dansat på 3 veeeckor :/ Ska bli kul iaf , vi kommer äga lr hur Rebecca & sofia ! xD<33

aja cyaaa .. men aboo mest chill imorron lediiga:M


Hejsvejs pusspårej / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: