söndag 9 november 2008

Ojsan..


ojdå , nu har jag inte skrivit på två dagar nej nu måste jag skärpa mig ;) höhö , lördags felicia sov hos mej vi gjorde massa knasiga filmer hahaha asg :) suuperhjältar är vad vi är :D höhö , sen så fick vi lite gäster , vi åt godis och kolla på idol , sen satt vi vid datan . Sen Så igår så sov jag hos felicia vi visade filmerna för hennes föräldrar och hennes morbror och hans tjej och nelly haha dom garvade lite;)Sen så kolla vi på cujo lr hure stavas , äcklig film ! ursh äckel hund :P jaja efter det bädda vi sen , kolla vi på nån asgammal julkalender som sög xD Sen snacka vi med erre i telen ;) haha eriik du är söt du xD haha aboo ;)Sen sov vi :) Aja sen när vi vakna åt vi frulle sen duschade hon medans jag kollade på vår filmer igen xD haha asg ! sen skulle hon till sin farmor&farfar så jag blev hem skjutssad ;) Sen har jag bara hjälp till att städa ur bilen.. och nu sitter jag här :) Sen blir det farmor&farfar :P får träffa hundvalparna skit sööta jue , men abo :) Nu ska jag fortsätta datanörda :D jag bangar inte .. cyaaaaa


Respekt , hare bäst sålänge!;)



Men abo .. Peace, love och förståelse. pusspådej / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: