onsdag 26 november 2008

Onsdag



jahapp , då var det snart slut på den här månaden också , det går otroligt fort tycker jag.Nyss va det vell fredag & idag är det Onsdag ? japp idag äre somsagt Onsdag den 26/11 2008 ! snaart jul ååh , läängtar till jullovet verkligen ! aja idag gick jag upp klockan 7 , satt på sängen och typ halv sov .. sen skulle jag sätta på mig mina jeans tog typ 5 minuter för att få på dom xD aja sen Orkade jag inte platta håret så jag satt upp en knuut ååh hata mitt lockiga håår det kan gå och döö:) aja Sen borstade jag mina tänder , sen satt jag på mig min jacka och gick till bussen & som vanligt så lyssna ja såklart på min ipod:) Sen skolan .. Vi hade engelska , vi gjorde inte så mycket vi skrev upp va vi skulle plugga till check pointen på Tisdag:) nu jäklar ska jag få bra på proven haft två och dom har gått skit ! Så nu jäklar:D tkr inte om engelska sådär värst mycket. Sen hade vi Matte tror ja aja gjorde heller inte ett skit , jag & jasmine satt och rita av alla i klassen xD hahahahahhahha vi äger :M Sen lunch åt inte maten såg skit äckligt ut nån korv med ris skit xD Så jag käkade pizzasallad:D mums:) Sen hade vi idrott jag & felicia var inte med för ja glömde kläder och felicia ja .. så vi låg och fipplade med mobilerna i ett annat rum;) sen Musik , jag karin & lina sjööng jätte vackert i början xD hahahah noot ! sen spelade vi gitarr jag felicia & karin satt i ett annat rum & lira guuuura haha xD aja vi kunde redan låten så vi hitta på en egen xD hahaha den är dock inte klar men snart så .. Vi kommer bli världskända :M Mahahaha !

Malin : var ska våran julavslutning vara ?
Petra: (viskade till felicia ) Åhh tur att vi inte ska vara i kycklingen xD
Felicia: HAHAHAHAHAH VA? XD
Petra : ja ?
Felicia: va snackaru om ? xD
Petra & Felicia : ASG ! XD HAHAHAHA
Petra: jag mena kyrkan xD

P.S jag och felicia ska söka till Next star xD hahahah Med opera med det strålar en stjärna xD hahahahahhaa lolxD
"Vi rifffaarr som rytterneröj ! xD " hahahahaha mest bäst!:)

Kärlek till er Bruds! <3


Puss&Kram / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: