torsdag 27 november 2008

Skin, skin som den sol du är.
låt hela se ditt vackra leende

Torsdag idagrå japp i skolan så hade vi SO , skulle få reda på hure gick på so provet .. det visa sig att dom som hade tagit muntligt hade bättre än skriftligt & jag lyckades vara en av dom som tog muntligt brabra:D Men Jessica gick inte igenom med mig idag så det blir imorgon ;) trore ska gå alldeles utmärkt! Sen hade vi Biologi haha kanonkul xD nat ..Sen lunch , jag & karin , marcus & martin drog till tobak vi köpte en liten pressent till rebecca som fyller 13 idag ! GRATTTTIIIS BBY!<3 sen köpte jag monster energi =) mest gottt . Sen Hade vi svenska jag Kossan & grisen satt i ett annat rum och snackade bara xD Sen matte , jag kossan & grisen gjorde nått arbetsblad tsm ;) sen drog jag kvart i 2 för att jag & jimmy skulle på Festkommité möte på gårn i hallsta;) Hahaha säger bara lycka till till amir xD Hahaha aja skriver mer sen :)

Inga kommentarer: