tisdag 4 november 2008

Shulululu !


Idag vare lika segt som vanligt i skolan , först hade vi so där fick tillbaka en läxa och min var mkt bra enligt henne det var en berättelse .. jaja sen vare engelska fick tillbaka haha jag suger hårt .. efter det vare Teknik då sög det ännu mera haha min & karins kattapult funkade inte just när vi skulle tävla om vem som kom läängst så det var ju bara att komma sist :m haha men nån måste ju komma sist lr hur xD haha aja sen efter det vare lunch . sen efter det så var det fysik fatta ju noll men skit samma satt vell mest och smsa xD sen var det jäkla skit disa det suger ju hårt xD sen sluta kl halv 3 . Efter det vänta vi på bussen då skulle felicia hänga med mig hem men då var vi förmånga för att få plats i den jäkla cp bussen :/ så hon åkte hem sen blev hon skjussad hem till mej av hennes farfar som tur var ! så nu sitter hon här bredvid mig ! men nu ska jag ta hand om tvätten och lite till sen laga mat och dra på träning klockan 6 ;) Shulululu

Hare gött såläänge;)

pussheejss ;D / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: