måndag 3 november 2008

Första Dagen efter ett softlov..


Häärligt , nu har jag varit riktigt duktig hjälp mamma med att damsugit hela huset , och sen har jag städat mitt rum , fixat lite i min garderob , mycket mycket bra nu :) sen har jag hela kvällen framför mig att sitta vid datan lr vad jag nu vill hitta på , det känns skön. Sen är den här första dagen efter Höstlovet över , den har varit lite seg ibörjan , men bättre mot slutet . i skolan gjorde vi vell inget speciellt inte så hårt jobb direkt mest sooft , jag har vart väldigt glad också inte för att jag vet varför men jag är vell en sånn person :) efter skolan hängde felicia med mej hem och hon läängtade bara till att få sitta vid datan som hon inte gjort på minst 2 veckor xD bara msn på mobilen , så hon var tvungen att fixa sin bilddagbok litegrann och hon låg ju lite efter , medans jag städat xD Det är helt sjukt att det är redan november jag som tyckte att det nyss var Augusti , Tiden går fort nu förtiden ! alldeles för fort , snart är det jul , jullovet börjar ju om 7 veckor läängtar efter julafton , & massa mys att äns få känna doften av jul gör mig helt till !

nu blire vell fortsätta datanörda ;)


hare najs sålänge ;)


Tjingeliing pling pliing <3>

Inga kommentarer: