måndag 24 november 2008

Snööbollskriig jaoo


ja vi tränade på trollebo som vanligt , vi sprang mycket & sen på slutet spelade vi match med stora tjejerna + 3 killar agge , Karl & matte mitt lag vann såklart:M höhö aja sen slutade vi tio över 7 så då var det 20 minuter kvar till mamma kom och hämta mig & lollo .. Så maja Oliver Amanda jag & lollo var där , först så börja det att vi satt inne i båset jag maja& oliver så kastade amanda en stenhård boll på mej xD så då skulle ja kasta tillbaka då halkade jag XD haha så maja & oliver satt & asgarva xD aja sen körde vi lite KRIG xD hehe , sen typ halkade jag 10354653 gånger xD haha kul att underhålla er lite Maja & oliver XD haha sen släcktes lamperna helt plötsligt xD så vi drog till bommen & väntade där xD sen kom mamma & hämta oss ;) så nu har jag bytt med maja på fredag istället för söndag stå i kiosken på futsal fotboll xD lr nått xD aja nu ska jag bada :)


Ciaaaaaaaooo


i want you !


puss&kram / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: