måndag 24 november 2008

Harder Better Faster Stronger

ojjojjojj nu är det inte långt kvar till julafton , exakt
1 månad
4 veckor
30 dagar
720 timmar
43200 minuter
2592000 sekunder
till julmat , julgodis , julpynt , julgran , julmys , julklappar , glögg , peppakakor , snöö massa mer !

mest mys . aja idag är det iaf måndag första dagen på veckan , det känns som det är torsdag vet inte varför men det känns bara så snälla ge mig helg(A)? Skulle verkligen behövas Jullov känner jag ! Jag vill verkligen ha en ny mobil i julklapp & ett par nya fotbollsskor som vi ska beställa från Usa för att det är ett par som är gjorda i karbonfibér och dom är as lätta & här kostar dom ca 4016 kr och där kostar dom inte ens halva priset alltså 1650 ;) mest scteeek ;) hoppaass hopppaas :) och den nya sony ericsson med 8,1 megapixels kamera:D idag i skolan hade vi först sammverkan fick rösta på vilken som skulle bli lucia =) Sen Spanska , jag & lydia äger :) klara med kapitlet :) men ändå mest drygt med spanska xD sen efter det hade vi kortmatte gjorde typ 3 tal xD asså mest svårt fattar ju noll ! Sen hade vi bild jippi mitt favorit ämne ;) vi forsätte med våra mappar :) nu är jag klar med skissen lr va man ska säga nu ska jag bara färglägga hela skiten xD Lunch var nån kyckling & ris lite gott:)sen efter det pulade vi felicia xD HAHAHAHA hon var mest klantig hon sprang typ efter marcus & hon skulle fälla han och då duckade han så hon föll rätt ner i snön & hann inte ta i mot sig xD hahah asg ! sen hade vi hål i ca 2 timmar för vi som skulle ha muntligt prov imorgon på so , så ska vell läsa igenom det senare ikväll ;) tror det inte ska bli några problem med det :) sista passet hade vi svenska haha svenneläraren fick hets på oss xD vi var nog lite för stökiga xD Sen slutade vi halv 3 tog bussen och så har vi en annan busschaför nu så att han stanna typ 100m mer än vad jag brukar gå av , & det var ju fan snöstorm kanonkul!:) åh cp chaföööör ! Sen var jag hemma ca 3 sen har jag bara setat här sen dess ska nog ta något och få i magen innan fotbollsträningen som är klockan 18:00-19:30 på trollebo i hallsta :) Kommer fryyysa ihjääääl ;P aja nu måste jag sluta skriva annars kan det bli flera sidor långt xD skriver mer imorn ;)


When I look into your eyes

I see heaven


Puss&Kram / p´

Inga kommentarer: