söndag 23 november 2008

Söndag


yess vaknade ca klockan halv tolv låg kvar ca 10 min låg och smsa lite . Efter jag gick upp vare bara att käka frulle drak mitt te och käka macka .. Jag satt mig vid datan och snackade lite på msn hade inge bättre för mig .. Sen städade jag lite medans , kanonkul jotack jag vet ! nejnej inte kul alls! Efter det hjälpte jag lite med tina med hennes nya blogg fixade en bild åt henne & lite sådär;) Sen städa jag lite till , Sen åkte jag & min familj till IKEA och köpte lite småsaker & en låda jag kan skjuta in under min säng;) mycket bra :) Sen efter det drog vi till Farmor&farfar och kolla till valparna och fikade lite snabbt , efter det drog vi hem och nu har jag nyss hängt upp en röd rund lampa i mitt fönster som ska vell föreställa en snöboll;) mycket vackert XD haha aja men nu ska jag fortsätta städa litegranna;) Skriver vell mer imorgon ;)


baaaaaaaaaaabyy<3


pusspådej<3>

Inga kommentarer: