torsdag 13 november 2008

Leediiga!:)


yess , idag när jag vakna fixade jag lite hemma sen drog jag te emma för hon jobbade på beganade bilar , hjälpte henne det var lite kul vi lekte lite med kopiatorn så tog vi kopia på våra fejs xD Sen gömmde vi oss i däcken och satt och sjöng i dom xD höhö , sen städa vi hela köket och sen nån skitig oljebänk xD hahhaa emma sjööng fan vackraste jag någonsin har höört ! sen cykla vi hem till mej med cykeln kl 5 så hon åkte i alla gupp så nu har jag ont i asset xD .. sen kom jonas och hämta oss hemam hos mej följde med henne hem , vi drog ner till hennes mormor och fixa naglarna , sen käka vi , sen tillbaka dit igen sen hem igen :) aja sen kom mamma och hämta mig så nu sitter jag här:D ska vell hoppa in i duschen nu :) Skola imorgon då , sen vara med lydia & emma sen slagga hos emma :) pusspåer ! Orkar inte skiriva mer =)


Abooo , du är bra du !<3

Pussheejjs / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: