måndag 29 december 2008


ahaja då v ar det Måndag igen då gud va tiden rullar på och jag ska till vemdalen med emmy som då fyller 13 år idag ! grattis till henne syssling! Jag hade Alarm på mobilen runt 9 för skulle packa det sista men jag somnade om till halv 10 så ringde mamma och väckte mig så hade jag 1 sms så det var emmy att dom skulle komma halv 12 12 istället för 11 , så jag startade datan skickade ett sms till emmy , sen käka jag frulle .. så nu sitter jag här vid datorn , ska snart packa klart sen kan jag sitta vid datorn en sista gång på hela 4-5 dagar :P xD tror jag men jag finns på mobilen u know:D Dåe blire att åka skidor hela dagarna med sysslingen emmy


Se upp i Backen för ni har sysslingarna i nacken xD


aja skriver mer när jag kommer hem


Puss[v] / petraeleonorjjohansson

Inga kommentarer: