söndag 28 december 2008


aja nu ska jag skriva har inte gjort det på ett tag jo nått ord men nej nu ska jag skriva vad som hänt under dagen , jag vaknade upp hemma hos felicia ca 12 sen låg vi i sängen till kvart i 1 . haha vi är värsta sega .. aja sen la vi oss i sängen kollade på harry P med den Flammande B haha felicia du är bra du xD jahapp efter det Käka vi lite frulle sen blev det sitta vid datan och dryga med mattias xD hahahahhaha MIN SLÄCKT ÄR VIKTIG! HAHA min pappa är värsta ActionFightern hahaha asg ! Sen käkade vi ca halv 6 sen drog jag hem skulle igentligen till johannes pöjken min men jag hinner inte för att jag ska till vemdalen så jag var tvungen att packa :S aja åker imorron så finns på mobilen


Pösspåminpojk&felicia<3


kramkram / petraeleonorjjohansson

Inga kommentarer: