måndag 1 december 2008

daamp:)

yess måndag igen då , dagen gått så fort tycker jag 23 dagar kvar till julafton då;) känns skönt ! ska till Sälen med emma om två veckor alltså på Lucia helgen :) tycket trevligt!! ska visa mina skilllzz på skidor :M Det heter vell Slalomskidor? nej inte i min värld det finns inte i min värld heter det iaf stööörtlopp det är det ända som finns i min hjärna:M palla åka och svänga xD då gåre ju fan söligaste i världen xD Sen ska vi hyra snowboard ska visa ännu bättre skillz på dom :M hahah as längesen ja åkte det :P nej men nu ska jag iaf berätta om min dag .. Vi åter kommer vid senare tillfälle om Sälen helgen;) Dagen har gått fort , först hade vi Samverkan .. min tanke när vi ska precis gå in ååh tråkig dag att börja med att min handledare ska stå och snacka om massa saker -.- Men när hon öppnade dörren stog det ett litet avlångt bort med ljus , peppakakor & julmust på :) alla ändrade genast atityd :) gott vare med lite peppakakor & julmust för 1 december:D muuums:D & det var bara vår handledare som hade gjort det :) du är bäst Jessica!:D Sen hade vi Spanska vi höll på med va saker i köket hette .. Matte : vi räknade på blandade uppgifter & Träna mer mm. Till provet nästa onsdag . Bild: blev nästan klar med Min mapp :) blir inte så bra xD tkr iaf inte jag ;P men jag får fortsätta på den vid ett annat tillfälle för att vi ska börja med något nytt projekt imorgon får vell se vad det kan vara;D Lunch : av kurrande mage för hunger så var det Potatismos & korv inte direkt min hit ! Men jag käkade lite potatis mos iaf ! HATA korv ! Sen So : vi kollade på lillalöpsedeln :) Sen var lektionen slut så vi gick och hade svenska :P skrev igen typ 2 meningar xD men Eva tyckte jag skrev skit fint xD haha mest lol! för man skulle skriva en sak om boken och låssas om att man är en som ska känna som jenna och blablabla xD Hon ba fint skrivet ! jag ba haha nejlol!:) ajsute sen innan svenskan tog oscar min mobil sen tog agge ur simkortet så jag dampa lite på han ;P Sen efter svenskan när vi hade slutat så Tog jag hans sko och till bussen kom & då kom nån lärare och fråga va som pågick xD haha aja sen fick han sinn sko och jag fick mitt simkort:M Så var han nära på att baxxa min väska också men hann ta ifrån han den xD skriver mer sen ska träna<3

pusshej / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: