söndag 30 november 2008

Lördag , söndag



jahapp , börjar med går dagen discot med bästa brudarna<3 lite tråk i början men jag & amanda stog och as garva åt nåra bruds & nåra killar xD hahahah fett fult dom dansade xD sen mot slutet dansade jag och maja .. vi flörta med en as snygg dj :M hehe aja sen kom han och dansa :M så vi nådde vårt mål ! HAHAHAHAHAHHAHAHA varniiiinggggg rööd tröja xD haha du är bäst <3 han med mössan också xD hahahahhaha , sen drog dom utom jag & maja vi dansa lite till :P dom drog till donken , sen tio i 12 drog vi också :P Vi gick till donken där hade dom köpt två stora coooloor till oss :) satt inte fel xD aja sen skulle nån gå på toa & där stog en & lyssna på typ rapp musik xD sen börja han snacka med oss då skulle ja gå ut så när jag vände mig om och skulle gå ut stog en kille och höll för dörren så jag höllpå att skita ner mej xD haha sen gick han in då gick vi ut xD aja sen tog vi bussen hem 10 över :) Tack för kvällen bästa<3 Sen idag vaknade jag klockan 12 gick och kolla på idol repris:P Sen käka jag frulle kl halv 2 xD sen ringde emma och frågade om jag ska med till sälen om två veckor :D så nu äre bestämt jag ska dit :)<3 missar Julavslutningen med dansen men det kommer fler :) Sen hoppa jag in i duschen sen när jag duschat klart kom precis emma;) så vi julpyntade lite sen drog vi till farmor & farfar och fikade och tog kort på hundvalparna för dom ska in på en annons:P För säljes:) Sen drog vi hem vi skjussade hem henne då fick jag mina två t-shirtar jag glömt hos henne;P sen nu sitter jag här ska snart käka lite tacos:)

ni är dom bästa som finns tack att ni bryr er älskar er mest!<3

Jag är den jag är och det står jag för !
cya / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: