onsdag 10 december 2008

Gårn beeeroooeende!


oj förlåt har inte hunnit skrivit på 2 dagar nu men jag ska försöka skiva nått litet inlägg iaf det spelar ingen roll hur långt det är bara det blir något som hänt under dagen ! ja jag har varit lite upptagen pg av jag varit på gårn hela dagen igår med jassi den köttbulleen xD hahaha Vi är dom sjungade köttbullarna nananana hahaha asg ! x) aja vi spela lite biljard sen lira jag Kronan meed Hannes & nåra mer:)<3>

Ps. Jag är nog gårn beerooeende just nu så att ni får stå ut med lite tomhet på min blogg just nu , så ni vet :) det är nästan såhär:

sova
vakna
skola
gårn
hem
snabbis vid datan
sova


och om och om igen xD hehe aja det är iaf kul ! sen träääning hit och dit;) men vi kör hårt som vanligt ;) Men den här veckan har jag skippat träningen för min benhinneinflamation:/ men det börjar bli lite bättre iaf ;)


nej nu ska jag kolla igenom lite bilddagböcker sen krypa ner i sängen endast 9 dagar kvar tills julavslutningen & 14 till julafton ! myysmyss!


hare bra sålänge;) cyyyaa / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: