måndag 8 december 2008

Måndag

haha måndag idag igen då -.- gud va fort veckorna gåår nu när det närmar sig jul ! idag vare skola som vanligt dom tre första lektionerna var Spanska , Matte & bild på spanskan gjorde vi inte så mkt jag och lydia satt och asg åt det som hänt ju Julkalendern xD haha säämst humor jag vet;) laage , Klas & rinné HHAHA xD lage xD mest bääst ! :) haha du är bra du lydia ;D Sen matte vi hade nå diagnos ;) gick helt okej:) känner mig nog rätt lung till provet på onsdag, kommer nog gå rättså bra;) Det känns så iaf ! Bilden sen vi börja med ett nytt project (stavning) man skulle göra 4 människor som man har olika kläder på hur en människa ser ut på morgonen , jobbet , fritiden & på fetst ;) jag tkr det är kul iaf ! kanske för jag gillar bild och det är bästa ämnet;) Sen lunch ärtsoppa ! Muuuums noot ! blää ursh väärlds ääckliigt jue! Sen So vi kolla på lillalöpsedeln & sen sluta .. Svenska vi körde charader , haha fett svååårt ! verkligen ^^ inte precis ! hann ju fan gissa rätt innan dom knappt börjat xD hehe ! sen sluta vi .. drog till gårn med emmy jasmine rebecca jimmy adde :) vi spela pingis , billjard , data , tv , tvspel & mest roligt med er :) HAHAHA jassi vi är bääääst ! spräckarN :M HAHAHAHAHAHHAHAHA kevin Fartalot ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH meeest bääst HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! XD

Så drog jag hem runt halv 9 fick skjutss av emmys pappa!:) tack micke =) sen har jag bara ätit och setat här men inte så länge .. men jag är skit trött nu så ska vell gå och lägga mig och sms lr nått:) Så blir det Gårn imorron !

Puss&Kram / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: