fredag 19 december 2008

hejsansvejsan


hej&hå jullov nurå :M mest skönt verkligen efterlängtat men vore ännu bättre med sommarlov för jag älskar verkligen sol&bad med bäästa! men nu ska vi inte snacka om sommaren när det är snart julafton mitt i mörka vintern , jag har inte skrivit på nån dag men idag skriver jag lite kort , i onsdags var jag på gårn & igår stan med min syssling emmy , shoppade alla julklappar till mina kära vänner ;) Hoppas dom blir glada nuu ! men det tror jag nog ;) i dag vare julavslutning dåe meest sköönt men lite seg dag .. slutade klockan halv 1 så jag emmy fanny och henke stog och vänta på bussen sen kvart i men ingen buss kom så jag åkte med emmy . så nu har jag spelat gh & suttit vid datan och snackat lite i tele :) Så snart ska jag vell till gårn ;) finns på mobilen <3


JULLOV NUURÅÅÅ! :D


Pusshejs/ petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: