tisdag 16 december 2008

tiisdag


Orkade bara inte skriva igår , va på gårn Till 9 sen satt jag mig vid datan och sen sova .. samma i dag slutade halv 3 sen så gick jag & emmy till gårn , då gick adde & emil och kastade snöbollar på oss.. aja gjorde inte så mkt satt mest på en stol & satt och snacka med massa , sen Spela jag billjard mot adde jag vann :M sen vann han andra gången sen spela ja mot lucas då vann jag sen vann han :P sen snacka vi mer xD Sen lira ja mot emmy då ledde jag tills jag hade bara svarta kvar och körde i fel hål xD aja proffsen kan ju inte alltid vinna;) Sen satt jag mej vid fredde hannes och matte och kolla på nå jäkla säämst på youtube xD unglor i mossen lr nått xD haha mest sämst.. Sen dryga vi i köket;) Emmy drog runt halv 7 så jag satt i köket med hannes och prata lite:) till då när det stänger kom mamma ;) Aja nu har jag bara sutit här och inte gjort någon nytta & sen käkat lite , ska vell snart hoppa in i duschen


Skriver kanske imorron om jag orkar & har lust .. sälen var helt soft prata med hannes i tele rätt så ofta ;) hehe aja .. Bara 8 hela dagar tills julafton , mest sooft ! har inte köpt nå julklappar än så nu är det lite stressigt med det xD aja nu pallar ja inte skriva mer ;)


Pusshej / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: