torsdag 8 januari 2009



ahaja , redan gått 8 dagar på det nya året , det här ska bli ett toppen år!


jag vaknade imorse tänkte nej jag kan inte sova sen när jag äntligen somnat om så efter typ 5 min ringde min väckarklockan då var klockan halv 7 låg och drog mig till klockan 7 jag gick upp jag var inte ett dugg trött mest skönt vare att för engångs skull inte vara trött på morgonen aja jag klädde på mig gick ut i köket med en kurrande mage , för engångs skull igen käkade jag frukost duttig petra xD höhööö aja första skoldagen ardian börjat i 7:3 hahahahahhaa mest skönaste skrattet du har xD hahahah du är stöörd xD på svenskan höll jag på att somna xD hehe och det var jag nog inte ensam om xD läste nån jävla sääämst bok x) tur att man slapp läsa skulle inte pallat ändå så.. Sen på matten satt jag & oscar sen slog han i huvet i bordet HAHAHAHA så mest skön dag xD hahaha du är så bra du ! hahhahahha aja slutade sent . vänta på bussen satt och snackade och asg med ardian macke isac & marcus & oscar hahaha ni är bra XD aja kom hem runt halv 4 setat vid datan städat & bädda sängarna och ska nog forstätta städa lite.. skriver mer imorgon






peace love & förståelse /petraeleonorjjohansson

Inga kommentarer: