onsdag 7 januari 2009

säger som felicia orkar inte slösa min tid på bloggen just nu .. har nog fullt upp .. men kanske blir lite skriv imorgon ,

min dag
Gårn med diana , ronya & emilia sen när dom drog spela jag och adde biljard och gissa vem som vann jo jag:M så gick jag och vänta på att johannes skulle ringa efter han kommit hem från stan så äntiligen ringde han så jag gick till han runt 4 segade lite där chilla vid datan sen kom jens ett tag :) sen dryga vid datan så kanske han kommer till skolan imorgon på lunchen om han orkade men hoppas men ska ändå träffa han efter skolan <3 runt 8 hämta mamma mig så åkte vi hem jag käkade packade grillorna och drog till felicia hon käkade jag satt vid datan på med kläder ut i kalla vintern och åkte skridskor hela isen för oss själva hahaha gjorde nog den snyggaste vurpan i år:M haha lutade mig bakåt sen flög klubban sen jag boom ner i isen xD haha och jag och felicia bara as garvade som vanligt xD haha sen kom mamma & bror hämtade mig runt halv 10 sen drog vi hem så har jag tagiit en varm kopp te och nu ska jag göra iordning mig och sova .. skola imorron (yn)wiiiihooo noot !

Aja puss på dagen <3

Peace love & förståelse / petraeleonorjjohansson

Inga kommentarer: