lördag 14 februari 2009

Friday 13

skolan som vanligt sen drog jag och felicia till stan hennes snälla farfar åkte från ett kallas från v-ås för att hämta oss och skjutsa in oss till stan mycket snällt aja vi gick runt i lite affärer , vi köpte hårband lika dana fast jag i röd och hon i svart typ blommig som vi ska ha i romme när vi drar dit den 26 med gårn kulkul , sen donken efter det gick vi till nån bokhandel då smsa Danyel att du skulle träffa han och emma ;) så dom kom till bokhandeln så nu jäklar ska han få en fin sushi av mig;D haha sen drog vi till dansverkstan för att felicia skulle dansa så jag satt och väntade på henne när hon dansa satt jag på msn på mobilen xD ingen social fanns där så den timmen mellan kvart över 5 till kvart över 6 vart vääldigt lång kändes det som , aja när väl timmen gått kom hennes farmor & farfar och hämta oss så skjutsade dom oss till hallsta vi skulle kolla på Innebandymatch , hallsta vann med 10-4 tror jag det var haha dom söög álltså köping xD efter skulle A-laget spela men efter så kom mathias och prata men han skulle dra så hann bara snacka i 1 minut typ :)<3>





Pusspådagen <3

Inga kommentarer: