söndag 8 februari 2009

Jahapp , nu blire ett inlägg äntligen har jag fått orken tillbaka , idag har jag inte gjort så mycket . Vaknade runt 11 åt sen datan till 12 Pluggade Engelska till provet på tisdag det känns som att det kommer gå rätt bra den här gången bättre än innan iaf :) Sen runt halv 2 börja jag byta om till träningskläder 10 i skjutsade mamma mig på träning i hallsta , sten hårt var planen höll på att halka hela tiden . så måste det ju göra så ont i knäna när det är så hårt underlag, kan det inte bara bli sommar och sllippa den här äckliga snön (A) tränade till klockan 15:10 så jag & maja stog och väntade på att dom skulle hämta oss , kl halv 4 majas mamma kom först sen gick jag lite mot hallsta centrum då kom mamma äntligen . Vi hoppa in på affärn handla lite , kom hem runt 4 beställde pizza jag hoppa in i duschen medan morsan hämta pizzan. när jag duschat klart vare bara klä på sig och sätta sig och tjocka i sig en kebabpizza , helt sjukt orkar knappt en halv vanlig pizza. sen har jag setat här ett tag och ska nu baka äppelpaj ;P

Inga kommentarer: