fredag 20 februari 2009

Huvudväääärk & krazzy personer

33 dagar tills jag drar till florida på lite semester i 15 dagar ska shoppa steeka & disney world för andra gången

dom senaste 2 veckorna så har jag bara haft huvudvärk som aldrig vill gå över , blir helt galen på det här snart ska jag vell åka och kolla upp min syn , får vell se hure blir glasögon kanske? vem vet ?

Idag var jag i skolan som vanligt inte hänt så speciellt mycket först hade vi svenska vi skrev klart våra insändare sen hade vi idrott vi var ute körde rugby/fotboll med en stor röd boll det var verkligen skit kul tjejerna mot killarna , tjejerna utklassade såklart killarna stort! Råka vell sparka kirr i huvet ^^ hehe vissa var verkligen helt kraaazzyyyy, kul som fan vare iaf . Sen när vi hade kört det så basta vi sen dushade sen sminkade karin mig så vi kom lite försent hela 10 minuter till so , hehe där tränade vi med att göra kopplingar mellan vegetationszonerna som vi ska ha prov i veckan efter lovet känns som jag kan det här rätt bra & det är extra upf typ Vg nivå ska nog inte bli några problem.;) sen lunch va spagetti & köttfärssås inte så världsgott direkt , men gick vell att äta . Sen hade vi spanska vi kollade vidare på en film som suuuger verkligen ;P hehe sen slutade vi för dagen för att syslöjden blev inställd så vi slutade klockan halv 2 nice , farsan kom och hämta mig vi åkte in till stan för att fixa pass då blev det ett extremt fuult kort som vanligt ! ursh verkligen hämskt! sen köpte vi ett par dansskor till mej så nu ska jag rockaröv som vår dansvikarie sa;) hehe , så har jag vart skit trött exakt hela dagen så ska snart ta och sova lite ^^ aja skriver veell mer imorgon.


GE MIG SOMMAR NU ! =)




peace , love & förståelse / petraeleonorjjohansson

Inga kommentarer: