måndag 23 februari 2009


Lördag : västerås disco med jassi , ellie & matilda där var också resten av alla brudar i 8an typ ;) var rätt skojj;)'


Söndag: satt mest vid datan och spela Tibia så jag börja spela ot så nu är jag lvl 165 höhö^^ sen drog jag och morsan ut och åkte lite längdskidor sen till datan igen :)


japp , då blev det lite kort & sammanfattat av lördagen & söndagen har helt enkelt inte haft tid att skriva på bloggen men ska försöka få ett inlägg nu varje dag , spelar ingen roll hur långt men ska iaf försöka hinna ! idag vaknade jag runt 20 över 11 jag kollade på min mobil hade fått 7 sms som vanligt när jag vaknar x) hehe aja jag svarade på dom sen gick jag upp och käkade lite frulle blev 2 mackor & iste till det hih & kollade på tv ett tag sen satt jag mig vid datan och sitter här fortfarande ;) jag har faktiskt lagt i tvätt i tvättmaskinen och ska städa lite på mitt rum nu sen vet jag inte =) smsa om ni har lusssst ^^


30 days left (A)


Sportlov nurå ^^


peace , love & förståelse / petraeleonorjjohansson





Inga kommentarer: