torsdag 16 juli 2009

Äntligen är vädret med oss igen , tummen upp för det (Y) , BARA 4 dagar kvar tills vi sitter i en bil i timmar från kl halv 6 på morgonen tills båten går vid 1 tror jag över till danmark ! för här kommer vi rytterne is på dana cup ! och vi förväntar oss att komma hem med första pris , eller hur brudar?

jag vaknade första gången runt 4 halv 5 när jag tog upp mobilen och kolla va klockan var , jag hatar mitt rum ! för när solen stiger upp är den precis mot mitt rum så det blir skit varmt , och kan inte sova förren efter en halv timme , men fortfarande miinst 50 grader inne i rummet , hädan efter ska jag sova i soffan ! , aja när jag väl vaknade var klockan halv 11 och tog mig ur sängen runt 11 , satt mig vid datan & ragga nån social människa att komma hit , det blev emma , hon satt sig på cykeln från strömsholm till mig i kolbäck , men iallafall , jag käkade innan hon kom , vi kolla på tv och bara chillade sen packa ja badkläder & träningskläder så cykla vi hem till henne , det blev inge badandet för våran del , så vi käkade pasta sallad & sen drog på träning , där körde vi lite uppvärmning med bollen sen tränade skjuta lite på mål & vanliga straffar , fick in några iskalla på slutet;) & de tar jag med mig till DANA!









cyyyyyyaaa nuuuuubs !:D

Inga kommentarer: