onsdag 15 juli 2009

ojoj jag har helt enkelt haft fullt upp så jag inte kunnat skrivit , och de ber jag om ursäkt för!

håll upp händerna för stureplan tralalala , haha älskar låten ! sjuuukt niiice

jaja vi börjar med igår , vaknade upp runt halv 11 - 11 med felicia bredvid mig vi gick ut i köket och käka lite frulle , efter det satt vi vid datan ett tag , satt på lite musik & satt oss i köket för att lira lite kort , och du behöver inte ens chansa vem som vann för de var ju då jag!:D vi hade då tänkt att dra ut och schteka då precis det börja spöregna , jag gillar att vädret är med oss ! nej men då forsatt vi spela kort tills klockan blev 4 då pappa kom hem och sedan väntade på putte för att han skulle då köra cross i v-ås så jag och felicia skulle med och fota , vi drog dit runt 5 halv 6 , ja som vanligt drog jag & felicia iväg på banan med kameran i högsta hugg , jag fick till ett antal bra bilder , men då efter fint resultat på bilderna ser då skorna ut som lerplättar och alldeles äckliga ! menmen , är man på en crossbana så äre vell så ? ni som kör vet jue själva hure ser ut !:)


över till idag , vaknade yttligare runt halv 11-11 med felicia bredvid mig , vi gick upp käka frulle sen över till datan och satt på musik öppna fönstret och gick ut på altanen och schtekte i det fin fina vädret som då var med oss idag , måste få bort min urfula solbränna från min gamla bikini ,
efter vi schtekt hela dagen till den mest schtekiga låten håll upp händerna för stureplan shalalallala , kl 5 cykla vi full rulle till felicia från mig , hennes mor & far var inte hemma så vi fick dra till hennes mormor och morfar andra sidan gatan och hämta nykeln så böt hon om till fotbollskläder satt och på cykeln och for i en chojävla fart till kbk och lira match med laget;) endast 5 dagar kvar tills DANA-cup i danmark med brudarna ! läängtar


Peeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaacccccccccce aaand looooooooove
cyaaa nuubs !

Inga kommentarer: