fredag 28 november 2008

Friiidaaay

Tjena Pena ! idag vare vell som vanligt .. svenska först vi fortsatte med nån fördjupnings uppgift , skrev en hel mening woow:) i knoow .. Sen idrott hade lapp för jag har ont i halsen så jag fick gå ut och gå i 20 min .. gick typ i 5 min sen gick ja tillbaka:) iaf Sen spela ja pingis vinnarn står kvar xD jag ägde både jasmine och adde :M ääägdaa.. sen so fast tjejerna hade ju cp DISA det suuuger hååårt verkligen.. Försöka få mindre negativa tankar ajo tjena funkar ju inte ett dugg ..Sen lunch köttbullar & potatis:) Sen chilla vi , jag gick ner & spelade lite rundpingis med grabbseen xD jag ägde ju :) naat .. isac är ju grymt bra på pingis -.- Sen spanska :) kollade på film ! hahaha den bäästa jag någonsinn har sett :m nooot den söög ju hårt tills dom där små figurerna nei neineineineinei kom in xD haha nej lol ! Sen Syslöjd fortsatte sticka på min halsduk;) snart klar:D Sen tog jag bussen hem till mej ;P så nu har jag setat här sen 3 ;) ska vell snart hitta på något:) Sen ska jag Jobba på Futsal fotboll inne i v-ås hallen senare;) tror ja det heter xD Aja Kanske Västerås disco imorgon med bruudseen:D<33

skriver mer imorgon;)

Puss&Kram / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: