torsdag 27 november 2008

tänkte fortsätta på dagen .. Efter mötet drog vi och tog brukslinjen hoppade av vid statoil sen smsa jag lina & fråga om jag skulle hinna med bussen halv 4 för vi slutade sent idag så fick jag svar att om du springer så jag sprang hela vägen från statoil till Tunbo sen ringde lina när jag var på baksidan av skolan ba; nu kom bussen .. om du skyndar dig sen vare låst ¨på baksidan så jag fick springa runt & hann precis med bussen med maxpuls kändes det som att jag hade halspullsådern ända upp i hjärnan xD haha aja , mörkt & 7 grader när jag kom hem ca 4.. Satte mig vid datan ett tag kändes som 30 min men det går så fort att sitta vid datan så klockan blev 5 letade efter nåra bilder till sebbe hitta inte men han fick många andra snygga bilder xD haha i promise !(A) Sen rann tiden iväg klockan närmade sig 6 mamma ropade att det var käk så jag käkade snabbt sen skulle jag dra till felicia då skjutsade hon mig kvart över sen var jag där ca 20 över .. vi gick till Strömsholms idrottsal för att 4-6 hade vinterkrysset .. ååh är så avensjuk på mathias han är rätt grymmmm på el-gitarr du kommer fan lyckas bra i livet påre:D Sen inte tal om felicia hon sjunger så att man får gåshud !! Går vell i slääckten för dom är ju kusiner;) Sen haha felicia när dom drog massa skämt

felicia: jag fattar inte ? XD
petra&felicia: ASG !

haha du är bääst vetu det ? <3

saaknar till next week gåårn med theresé skit länge sen sötnos!(A)

Inga kommentarer: