lördag 29 november 2008

Lördag


japp , jag vaknade av att pappa kom in i mitt rum satt på datan & tände lampan i taket och sa nu får det räcka och gick ut ur mitt rum jag kollade på mobilen det stog .. 11:05 jag gick upp klädde på mig satt mig i soffan & glodde på tv sen vare frulle åt frulle sen drog putte louise och pappa på cross i vallentuna lr nått sånt.. Sen har jag inte gjort så mycket slängt i tvätt i tvättmaskinen & vattnat alla blommor i huset .. Fikade lite för att moster & hennes man kom över :) så jag drack lite monster;) gott som fäääeen:D Sen nu sitter jag här & ska snart packa vad ja ska ha med till amanda :D <3 för klockan halv 7 ska jag till henne & jag maja filippa emma f & karin ska fixa oss sen ska filippas mamma / pappa skjutsa oss till kbk åka tåg in till v-ås & gå på Västerås discoooot :) vi ska ha mest kul <3

jag älskar er!;)<3
i want you .
i always i have a think i was yours .
i have feel your beautiful smell of perfume .
i have ever think you look fine

petra stop dream it´s only a dream go back to the real life instead

With kindest regards / petraeleonorjohansson

Inga kommentarer: