söndag 2 november 2008

jag orkar inte pluggaa xD


Jahapp , då var man hemma från en dag på stan med mamma louise och patrick , mycket trevligt ändå . Blev ett par nya innomhusskor för mig för mina fotbollsinnomhus är så platta så man får ont i sina fötter , inte bra inte bra ;) Sen blev det ett knäskydd så nu jäklar äre bara köra hårt. haha för bror blev det en hel del kläder från MQ , beslutsångesten kommer fram just då när man har bråttom . haha det var så kul för att han tyckte vafan orka köpa kläder så onödigt och tråkigt , sen den sista timmen så blev det bara kolla på kläder åt honom för han skullle ha en massa xD hahaaha man kan ändra sig fort ´, alldeles för fort ;) Sen blev det vell ingen bio idag im bond james bond :P nejnej men kanske imorgon ;) får vell se om det blir av , jag vet inte men jag tror fotbollsträningen på Trollebo kanske börjar imorgon , hoppas hoppas , är sugeen på att spela ;) jaja , nu har jag precis ätit mig mätt av en plankstek mycket mycket gott . och nu ska jag vell försöka ta att plugga lite spanskaglosor om jag orkar xD men det blir nog lite senare . gud vad trött jag är kanske efter att jag smsade med zääta till kl 2 igår och gick upp kl 11 imorse xD haha jaja kul vare iaf ;) du är bra du ;) Men nu ska jag fortsätta data nörda lite sen träna på spanskaglosor;) ¨


Hade bäst sålänge;)


Shulululu ;) / petraeleonorjohansson

1 kommentar:

Ellinor sa...

Träningarna på trollebo skulle typ börj den 17, det var nå med 11,12,13,14,15,16,17 eller 18 iallafall, tror jag.